Tiny Finger Point Dreams With Ef: EF opintovuosi

perjantai 20. tammikuuta 2017

EF opintovuosi

EF on tosi tunnettu sen laajasta kielimatka ja -kurssi valikoimasta, mutta harva kuitenkaan tietää, että EF:n kautta pystyy lähtemään myös opintovuosille.

Matkojen pituudet vaihtelee ja on mahollista lähtee ulkomaille 6, 9 tai 11 kuukaudeksi.

Idea on siis vähän sama kuin vaihtovuodessa. Opintovuotena voit yhdistää kieli- ja akateemiset opinnot ulkomailla ja saada kansainvälistä työkokemusta.

EF:n kaikki opintovuodet on ikärajaltaan 16+
Kohteita löytyy upeat 46 ja kieliä . Myös erilaisia ohjelmia on jopaa 150+, alla kuva kaikista tarjolla olevista kohteista.

Lisää tietoa näistä voi lukea osoitteesta www.ef.com/aya

Kuva EF:n sivuilta
Tämmöset opintovuodet on tietenki aika hintavia kielimatkoihin verrattuna. Hintaluokka liikkuu siinä 10 000 eurosta eteenpäin. Kuitenki jos varaat 15.2 mennessä, saat 600 euron alennuksen lennoista!

Itehhän en siis oo tälläsellä ollut, mutta oon nyt tutustunu aiheeseen ja jos mulla jossain vaiheessa tulee sellanen mahollisuus, että pääsisin lähtemään, nii ehottomasti menisin! Matkustelu on semmonen asia mikä on hyvin lähellä mun sydäntä. Mun unelma on oollu jo pitkään  muuttaa ulkomaille, nii täähän ois aivan upee kokemus.

Jos teillä on jotain ideoita, mistä haluisitte mun kirjottavan, niin kertokaa ihmeessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti